Adres
ul. Kosynierów 37/10
84-230 Rumia
Telefon
Gosia: +48 600 017 322
Quantum-SHOP - Prosto z natury
Quantum-SHOP - Prosto z natury
Realizacja zamówienia
1. Jak dokonać modyfikacji zamówienia?
Po złożeniu zamówienia nie masz możliwości jego modyfikacji w części lub w całości. Możesz natomiast anulować zamówienie (o ile jego status na to pozwala, nie możesz anulować zamówienia, które ma status Wysłane) i złożyć je na nowo.
2. Jak anulować zamówienie?
Aby anulować złożone zamówienie prześlij dyspozycję na adres e-mail [email protected] podając w treści maila numer zamówienia. O realizacji dyspozycji poinformujemy Cię e-mailowo. Jeżeli zamówienie, które chcesz anulować, jest już opłacone, podaj nam w mailu swój numer konta, żebyśmy mogli zwrócić Ci pieniądze. Zamówienie może być anulowane tylko w przypadku statusu Realizowane i Weryfikacja płatności, nie możesz anulować zamówienia w przypadku, gdy ma status Wysłane.
3. Co oznaczają poszczególne statusy zamówień?
Realizowane – Twoje zamówienie zostało przyjęte do realizacji i czeka na spakowanie w magazynie
Weryfikacja płatności – oczekujemy na opłacenie przez Ciebie zamówienia. Po upłynięciu 3 dni zamówienie zostanie automatycznie anulowane.
Wysłane – zamówienie oczekuje na odbiór przez kuriera albo jest już w drodze do Ciebie.
Anulowane – zamówienie zostało usunięte z powodu braku wpłaty, bądź złożonej rezygnacji mailowej. Nie mamy możliwości wznowienia takiego zamówienia.
4. W jaki sposób mogę otrzymać fakturę VAT?
Każdy klient otrzymuje od nas paragon fiskalny za zakupiony towar. Jeżeli chcesz otrzymać fakturę VAT na firmę, zaznacz to podczas składania zamówienia i uzupełnij dane firmy, w tym nazwę firmy oraz numer NIP (10 cyfr bez myślników). Jeżeli w trakcie składania zamówienia nie zgłosisz chęci otrzymania faktury VAT na firmę, tracisz możliwość jej otrzymania.
5. Jakie terminy przydatności mają kosmetyki dostępne na oceanic.pl?
Produkty mają różne daty ważności. Data każdego produktu widnieje na jego opakowaniu. W ofercie sklepu nie posiadamy produktów, którym upłynął termin ważności.
Płatności
1. Jakie są dostępne metody płatności?
Możesz wybrać dogodną metodę płatności za zakupy:
– płatność z góry (Przelewy24) – system szybkich płatności internetowych, który umożliwia natychmiastowe dokonanie wpłaty za pośrednictwem BLIKa, wszystkich najpopularniejszych banków, kart płatniczych, Autopay, Google Pay, Apple Pay.
2. Jak należy postąpić w przypadku nieudanej płatności poprzez Przelewy24?
Jeśli napotkałeś trudność w realizacji zamówienia za pośrednictwem serwisów w każdej chwili możesz opłacić zamówienie tradycyjnym przelewem bankowym na poniższe dane:
36 1090 1102 0000 0001 6259 1049
MS Labs Małgorzata Sokołowska
84-230 Rumia, ul. Kosynierów 37/10
W tytule płatności podaj dane niezbędne do zrealizowania zamówienia: numer zamówienia oraz imię i nazwisko osoby składającej zamówienie w przypadku gdy zamówienie innej osoby.
3. Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?
Na opłacenie zamówienia czekamy 3 dni. W przypadku braku wpłaty w ciągu 3 dni zamówienie zostanie automatycznie anulowane.
4. W jaki sposób zmienić formę płatności?
Jeżeli chcesz zmienić formę płatności, anuluj dotychczasowe zamówienie i złóż kolejne wybierając preferowaną metodę płatności.
Wysyłka
1. Jakie są oferowane formy dostawy ich koszty?
Informację o dostępnych metodach dostawy wraz z kosztami znajdziesz w zakładce Koszty wysyłki.
2. W jakim terminie przesyłka zostanie doręczona?
Wszystkie przesyłki są zazwyczaj dostarczane w ciągu 3 dni roboczych. Maksymalny czas realizacji zamówienia wynosi do 7 dni.
3. Co należy zrobić w sytuacji, gdy otrzymany towar dotarł uszkodzony?
W przypadku, gdy otrzymany produkt dotarł uszkodzony, należy niezwłocznie poinformować o tym fakcie Dział Obsługi Klienta sklepu telefonicznie pod numerem 600 017 322 (pon.-pt. 9:00-17:00) lub mailowo [email protected] podając numer zamówienia.
Zwroty
1. W jaki sposób mogę zwrócić zamówione produkty?
Masz możliwość bezpłatnego odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od daty odbioru zamówienia.
Zapakuj dokładnie wszystkie produkty podlegające zwrotowi. Dołącz wypełniony Protokół zwrotu towarów oraz dowód zakupu (paragon/fakturę/potwierdzenie płatności). W widocznym miejscu przesyłki umieść dopisek ZWROT QUANTUM SHOP.
Produkty wraz z protokołem zwrotu oraz dowodem zakupu wyślij na adres:
QUANTUM Hair & Beaty (MS Labs)
ul. Kosynerów 37/10
84-230 Rumia
Zwrot należności zostanie dokonany niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy na numer konta podany w protokole zwrotu towarów.