Reklamacje i Zwroty

REKLAMACJE

Dziękujemy za zakupy w naszym sklepie.

Jako sprzedawca odpowiadamy za wady towaru, w przypadku umowy zawieranej na odległość, a także za wszelkie wady związane z realizacją umowy.

Masz możliwość złożenia reklamacji z tytułu wad towaru na warunkach określonych ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121).

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego formularz reklamacyjny (PLIK do pobrania poniżej) na adres:

MS Labs Małgorzata Sokołowska (QUANTUM),

ul. Kosynierów 37/10

84-230 Rumia

dodatkowo umieszczając w widocznym miejscu przesyłki dopisek „REKLAMACJA QUANTUM SHOP”.

  1. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  2. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez ciebie koszty poprzez: przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

Nie zwracamy kosztów przesyłki paczek reklamacyjnych oraz nie odpowiadamy za dodatkowe uszkodzenia powstałe w skutek niewłaściwego zabezpieczenia reklamowanego towaru w transporcie. 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: [email protected] lub telefonicznie  600 017 322. Udzielimy ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację

Protokół zgłoszenia reklamacyjnegoplik do pobrania

ZWROT PRODUKTÓW

Zgodnie z obowiązującymi przepisami w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.

Przed dokonaniem zwrotu konsument jest zobowiązany do powiadomienia nas o chęci dokonania zwrotu w terminie 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówienia. Konsument ma kolejnych 14 dni kalendarzowych na dostarczenie zwrotu.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania, musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku produkt nie zostanie przyjęty.

W przypadku odstąpienia od umowy konsument dokonuje zwrotu towaru na własny koszt i ryzyko.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1.  Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością na adres:

MS Labs Małgorzata Sokołowska (QUANTUM),

ul. Kosynierów 37/10

84-230 Rumia

dodatkowo umieszczając w widocznym miejscu przesyłki dopisek „ZWROT QUANTUM SHOP”.

  1. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie (PLIK do pobrania poniżej) zawierające chęć zwrotu produktu oraz numer konta bankowego, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  2. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania twojej przesyłki sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  3. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na twój adres e-mail prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu wraz z korektą paragonu. Po otrzymaniu właściwie podpisanej korekty (wystarczy przesłanie skanu na nasz e-mail) dokonamy zwrotu pieniędzy.

Jeżeli twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

Protokół zwrotu towarówplik do pobrania

Zebrane informacje będą przetwarzane przez MS Labs Małgorzata Sokołowska. i przechowywane nie dłużej niż to konieczne w celu zrealizowania Twojej prośby. Użytkownik ma prawo dostępu, poprawiania, usuwania i przenoszenia swoich danych osobowych, a także prawo sprzeciwu i ograniczania przetwarzania, kontaktując się z nami: MS Labs Małgorzata Sokołowska, ul. Kosynierów 37/10, 84-230 Rumia.